8 Nisan 2012 Pazar

ilk satırlar, "merhaba"





Merhabalar :)
Facebook ve  msn'in sanallığında boğulduğum şu günlerde bir başka sanal sosyal ortama, yazmış olduğum bu ilk blogla giriş yapıyorum. Bir süre de burada (a)sosyalleşme niyetindeyim..
Şimdi diyeceksiniz ki, madem facebook'un sanallığından asosyalliğinden dem vuruyorsun, burada işin ne?!

Bu diğerlerinden biraz farklı aslında, burada gerçek dünyadan tanıdığm insanların olacağını sanmıyorum.
Sizleri tanımıyorum, sizler sanal olacaksınız, bende öyle..
Beni tanımayacaksınız, kim olduğumu bilmeyeceksiniz.
Ama ben paylaşacağım..
Öyle ya; hayat paylaşnca güzel..  ♫♫♫♫♫♫♫♫

Burada sevgi, nefret, hüzün, coşku, özlem, aşk vs..olmayacak; yani duygu* olmayacak! (?) Desem de, bu biraz zor tabi :)
Ama fazla olmaması için elimden geleni yapacağım.
Aslına bakarsanız bu ilk bloğum değil, burada olmayacak dediğim şeyler için yazdığım bir blogum var, sadece benim olan; içeri girilmesine izin vermediğim. Ama insan dolup taşıyor ve paylaşmak istiyor işte bazen. İşte o zaman kıyısından köşesinden burayla idare edeceğim..

Peki bu idare etme kısmı dışında, asıl burada neler olacak?
Burada müzik, fizik, bilim, kitap, sinema, dizi, gündem, tv, etkinlik, sanat, teknoloji.. olacak.
Yani hayatın ivmesi, melodileri, satır araları, sahneleri.. aklınıza ne gelirse olabilir.
Yazılarımı okurken kimi zaman gülümseyecek, kimi zaman eleştirecek, kimi zaman da "ne anlatıyo bu ya" deyip çekip gideceksiniz :)

İşte böyle sevgili okuyucu, sıkılana dek ben buralarda olacağım..

1 yorum:

  1. Aynı seninki gibi bir arayışla sırf kendim için bu ortamda olduğum ve tabiki de Turuncu bir başlığın olduğu için mutluyum seni bulduğuma =)
    Sanada kocaman bir merhaba :)

    YanıtlaSil