22 Nisan 2012 Pazar

bölük pörçük

İçimdeki bu duygu.. Beni hiç bırakmayan..
Bir sen sadıksın bana, ve biliyorum beni hiç terk etmeyeceksin..
Beni her daim hüzünlü kılan, o çok nadir yakalayabildiğim gerçekten gülebildiğim mutlu anlarımda bile kendini hatırlatmaktan geri kalmayan bu duygu..


Gülmek.. Gülmek mutlu olmak değildir.
Gülmek çoğu zaman kurtarıcı bir maskedir!


Gözlerimin parladığını görüyorsanız işte o zaman gerçekten mutluyum demektir.
Sahi.. Buna kaçınız tanık oldunuz??
Burada "ben" diye cevap verecek kimse yok tabi, hiç biriniz beni tanımıyorsunuz, o yüzden buraya yazabiliyorum ya zaten.   Hoş; bunu sanallığın dibine vurmuş facebook profilime yazsaydım kaç kişi çıkardı o da merak konusu..


Facebook .. Bazen yeni insanlar tanıyıp gerçek hayata arkadaş edindirme mekanı, bazen de en sevdiğiniz insanları nedenli ya da nedensiz hapsettiğiniz yer..
ya da en sevdiğiniz insanlar tarafından hapsedildiğiniz ..


Benim konuşmaya ihtiyacım vardı; kelimeler boğazımda düğüm düğümdü.artık canımı yakmaya başlamıştı, çözülmeliydi. Ama izin verilmedi.. "Neden?" diye sormama izin verilmedi, verilecek cevaplar olmadı hiç, peki neden'di işte bir tane daha doğmuştu; neden verilecek cevaplar yoktu??
Konuşmaya gerek yokmuş demek ki der, çeker giderdim ya.. Gittim. Bende sustum artık
Susmak çok şeyi anlatırdı ya hani, öyle çok şey anlattım ki..


Bu cümlelerin yeri burası değil, ama öyle özlem doluyum ki, o gözlerimin parladığı anları özlyorum, mutlu hissetmeyi özlüyorum. Sevgi doluyum, ayn zamanda da nefret ve öfke.
Duygu patlaması yaşıyorum adeta!  Paylaşmam gerekiyor bölük pörçük de olsa, anlam bütnlüğü belki kurulamasada.. Bu beni ne kadar rahatlatabilir bilmiyorum ama en azından bu kadarına ihtiyacım var sanırım.


Sabah oldu neredeyse, fonda Eddie Vedder - Society, anlattığı her ne kadar bambaşka şeyler olsa da önemli olan hissettirdiği  değil mi, teşekkr ederim çok sevgili Eddie Vedder, bu saate kadar bana ve duygularıma eşlik ettiğin için.  Şimdi, gözlerimi kapatacağım ve tavşan deliğinden aşağı bırakacağım kendimi..
İyi geceler..

ya da iyi sabahlar; her ne haltsa..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder